Re: SV: [Forum] Make ?

From: Kasper Hald <khald@kemi.aau.dk>
Date: Thu Dec 21 2000 - 08:15:12 CET

Hej Forum.

On Thu, 21 Dec 2000, Thomas G. Kristensen wrote:

> Hmmm, der er en pakke med til at håndtere det i den dist. jeg har liggende, så
> den burde du kunne finde på cd'en. Den hdder nok gmake eller sådan noget :).

Pakkerne til baade make og gmake paa min Red Hat 7.0 hedder bare make
(make-3.79.1-5).
Hvis du ikke har en cd kan du finde en make pakke (make-3.78.1-4.i386.rpm)
paa

ftp://sunsite.uio.no/pub/Linux/RedHat/redhat/old-releases/redhat-6.2/i386/RedHat/RPMS/

Der findes nyere versioner af make, men jeg kunne ikke lige
finde nogen i sammenhaeng med Red Hat 6.2 hvilket selvfoelgelig
ikke betyder at det ikke kan lade sig goere.

M.v.h.

Kasper.

--
Kasper Hald