Re: [Forum] Make ?

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Wed Dec 20 2000 - 16:21:38 CET

On 20, Dec, 2000 at 02:44:02PM +0100, John Andersen wrote:
> Hej,
>
> er pmake den samme som make?

Nej, SVJV er 'pmake' en BSD make, GNU make (som hedder 'make' på Linux)
har en del features som ikke er kompatible med BSD make (a.k.a. pmake).

Hvilken distribution bruger du?

'pmake' kan måske være noget andet and en BSD make, jeg ved bare at SuSE
har en pmake der er en BSD make, og at det vist er det samme med de
fleste andre, men der er ingen garanti for at en eller anden får en ide
med at kalde noget andet for pmake, YMMV.

> Hvis ikke, hvilken pakke skal jeg installere for at få make?

Igen, det ville være rart at vide hvilken distribution. :-)

Med mindre du virkelig har anstrengt dig meget da du valgte hvilke
pakker du ville have installeret, så skulle du gerne kunne finde 'make'.

Hvad er output af 'make --version'?

> Jeg er ved at prøve at installere AppleTalk (både Classic og over TCP), men har en del problemer.
>
> Er der nogen af jer, der har erfaring med dette?

Dèr kan jeg desværre ikke hjælpe!

Mvh.
                 Morten

--