Re: [Forum] Cd-grabber

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Tue Dec 05 2000 - 22:04:15 CET

On 5, Dec, 2000 at 04:36:30PM +0100, Erwin Lansing wrote:

> prøv grip, findes nok på freshmeat. Den forstår cddb mm

Hvis du vil lave "Hi-Fi" MP3'ere så skulle LAME være den bedste pt.

Find LAME på:

        http://www.sulaco.org/mp3/

Med ripit som frontend kan du få titler fra cddb, find ripit her:

        http://www.funkyplace.freeserve.co.uk/ripit.html

Men 'grip' har GUI og al den slags hvis man er til det, så som altid er
det bare at vælge!

Mvh.
                Morten

--