Re: [Forum] Forskellige brugere deler forskellige ting

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Wed Nov 15 2000 - 13:50:07 CET

On 15, Nov, 2000 at 06:36:26AM +0100, Thomas G. Kristensen wrote:
> Hej alle!
>
> Jeg ved godt hvordan man opretter specielle grupper til folk, og hvordan folk
> kan være medlem af flere grupper, men hvor ligger man normalt biblioteker som
> folk skal deles om? Hvis de f.eks. skal deles om et bibliotek med billeder, vil
> det så være smartest at ligge dem i /home/billeder med en gruppe kaldet
> "billeder" eller hvad er normen?

Jeg tror ikke der er nogen, men jeg ville vaelge at laegge det i /home/,
paa den maade overlever det nemmere system opgraderinger osv.

Alternativt kunne man, hvis det er noget mange skal dele, have det paa en
saparat disk for at dele belastningen ud paa saa mange diske som muligt,
men hvis det er noget med at der er to-tre brugere der skal deles uden
at de er logget paa samtidig saa er det hip som hap.

HTH
               Morten

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk> || http://home1.stofanet.dk/liebach