Re: [Forum] cvs giver problemer (uden jeg ved meget om cvs...) redhat 7.0

From: Christian Frier <frier@daimi.au.dk>
Date: Tue Oct 31 2000 - 08:27:17 CET

At 06:19 31-10-00 +0100, you wrote:
>Hej

>Eh' hvad?

Jeg bemærkede at du skrev . og .. i sammen med eksemplet
/home/cvs/projekt/projekt/projekt.

Cvs gemmer jo sine data i directory, som man ikke skal pille ved - et
repository. I dit tilfælde i /home/cvs-test/. Når du så skal arbejde på
projektet får du lagt en kopi over i dit home-dir (eller hvor du nu ellers
står) når du skriver 'cvs get testprojekt'. Når du så er tilfreds, kan du
skrive 'cvs commit ./testprojekt/minfil.c' osv.

Det er ikke nødvendigt at angive '-d /home/cvs-test/' hvis du arbejder
videre på filer, der er checket ud af dit repository. Systemet holder styr
på hvilket repository filerne er checket ud fra.

Mvh Christian Frier