[Forum] cvs giver problemer (uden jeg ved meget om cvs...) redhat 7.0

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Mon Oct 30 2000 - 21:33:06 CET

Hej alle!

Jeg sad lige og ville lære at bruge cvs på redhat box og fulgte en instruktion
jeg tidligerer har modtaget her fra listen (fra jrm)

Jeg kommer til et sted i informationsteksten hvor der står

bash$ cvs -d /home/cvs-test/ import testprojekt VENDOR-TAG RELEASE-TAGS

Whuho det gik vist fint, jeg er nu i i vi i en log af en art. Hvis jeg skriver
noget i det går den amok, hvis jeg intet skriver gå den amok... hvad skete der?

(med amok betyder det at cvs begynder at oprette et nyt bibliotekt magen til ..
og kopiere indholdet af .. ind i . osv. så man får f.eks.

/home/cvs/projekt/projekt/projekt osv...

Hmmm... løsning?

--
Mvh.
Thomas G. Kristensen