[Forum] Re: [Forum] Re: [Forum] Redhat 7.0 binær incompatibel med6.x ??

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Mon Oct 30 2000 - 06:34:55 CET

On 29, Oct, 2000 at 10:41:31PM +0100, Andreas Bach Aaen wrote:

> RedHat har altid været lidt "bleading edge" agtig. Er der nogen der kan
> huske RedHat 5.0 ? Her tog de som første store kommercielle distribution
> glibc 2.0 med. Det gjorde ikke distributionen særlig stabil, men til
> gængæld blev fejlene i glibc 2.0 hurtigt luset ud, da brugerskaren
> pludselig blev meget større. Så tillykke du er hermed blevet udnævt til
> testkører at gcc pre3.0 (aka 2.96).
>
> Hvis man ikke er til "bleading edge" distributioner, så skift til Debian.

Hørt! Hørt!

Debian er den distro jeg har været gladest for, der virker tingene bare.
Men der er ikke noget ReiserFS, og ikke noget X-4.0.1 og den slags, men
jeg kunne leve med det (og er nu fuldstændig tilfreds med OpenBSD, som
er om muligt endnu mere ``old-school'' ;-).

Debian er også den distro jeg opfatter som klart nemmest at installere,
men det har jeg forstået at det er der mange andre der har en anden
opfattelse af ...

Har også lige prøvet Mandrake, og det er ligesom RedHat utroligt svært
at have med at gøre, synes jeg, men det er i meget høj grad afhængingt
af hvad man er vant til.

Bare mine .02 euro.

Mvh.
                    Morten