Re: [Forum] Kpackage lukker ved tryk på filliste

From: Paul Martin Bendixen <paulmb@worldonline.dk>
Date: Sat Oct 28 2000 - 00:56:09 CEST

Hej Thomas
Det er ikke kun i RH 7.0 den opfører sig på den måde
Jeg kører selv KDE2 og jeg tror det er der fejlen ligger der er en nyere
version af kpackage end den jeg har på redhat.com men jeg har ikke lige
fået hentet den endu( med mit 56K modem ) men det kan være at det løser
problemet?

MVH
Paul M. Bendixen

--Learning By EnTUXicating--