[Forum] Kpackage lukker ved tryk på filliste

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Thu Oct 26 2000 - 16:20:37 CEST

Hej alle

Jeg bombarderer jer lige med spørgsmål til RedHat 7.0

Min kpackage er begyndt at opføre sig underligt. Jeg har slettet
konfigurationsfilen fra roots bibliotek, men det hjalp ikke, jeg kan ikke lige
regne ud hvad der er i vejen

Den nægter at afinstallerer packages (selvom en rpm -e packagenavn virker fint)
og den lukker ned hver gang jeg vil se en filliste for en pakke (og det er kun
for pakker som allerede er installeret, for de nye pakker er den ligeglad)

Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen ?

--
Mvh.
Thomas G. Kristensen