Re: [Forum] Re: [Forum] Apache i rødhætte 7.0 opføre sig unde rligt med php

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Thu Oct 26 2000 - 15:40:08 CEST

Den tor, 26 okt 2000 skrev du:

> AddType application/x-httpd-php .php3
> AddType application/x-httpd-php .php

Hmmm virker ikke synderligt og jeg har installeret rpm'en rigtigt (var lige inde og tjekke)
men om jeg fatter hvad der er i vejen... Jeg kan absolut ikke finde fejlen

Er der nogen der har erfaringer med det? Jeg kan lige fortælle at det ser ud
somom apache overhovedet ikke gider røre ved filen, den smider den bare vidre
uden at kigge på den, så det er nok deromkring der ligger et problem. Måske har
det noget med addType at gøre, men jeg ved det ikke...

--
Mvh.
Thomas G. Kristensen