[Forum] Re: [Forum] Apache i rødhætte 7.0 opføre sig underligt med php

From: Erwin Lansing <erwin@droso.dk>
Date: Thu Oct 26 2000 - 07:50:49 CEST

On Wed, Oct 25, 2000 at 09:41:26PM +0200, Thomas G. Kristensen wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har lige installeret rødhætte nr. 7.0 og php-rpm'en men når jeg surfer ind
> på mine phpfiler insisterer netscape på at gemme dem på min hd istedet for at
> vise den... jeg går kraftigt ud fra at det er apache...
>
> jeg har addet en linje i /etc/mime.types (directoryindex er allerede defineret
> i 7.0) men har ellers ikke pillet. Det burde være nok (for det var det da i 6.2
> (mener jeg))

Du skal udover DirectoryIndex have følgende linier i din apache.conf

    AddType application/x-httpd-php .php3
    AddType application/x-httpd-php .php

og genstarte din apache. Apache/PHP er noget jeg altid kompilerer selv, så jeg
har ikke nogen erfaring med rh's rpm'er...

/e

--
Erwin Lansing 		-- 		www.droso.dk