[Forum] Apache i rødhætte 7.0 opføre sig underligt med php

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Wed Oct 25 2000 - 21:41:26 CEST

Hej alle

Jeg har lige installeret rødhætte nr. 7.0 og php-rpm'en men når jeg surfer ind
på mine phpfiler insisterer netscape på at gemme dem på min hd istedet for at
vise den... jeg går kraftigt ud fra at det er apache...

jeg har addet en linje i /etc/mime.types (directoryindex er allerede defineret
i 7.0) men har ellers ikke pillet. Det burde være nok (for det var det da i 6.2
(mener jeg))

Nogen der kender fejlen

 -- Mvh.

Thomas G. Kristensen