SV: [Forum] RedHat 7.0 + powertools

From: Pasbo <pasbo@nospam.dk>
Date: Sun Oct 08 2000 - 23:07:29 CEST

Hej!

Det gør jeg da gerne. Jeg har alle 5 iso filer liggende på maskinen på mit
arbejde.

Da det endelig er lykkedes mig at få lavet min vagtplan om, har jeg nu fri
om aftenen på tirsdage, og vil derfor begynde og troppe op ved AALUG møder
(jeg er linux newbee). Det bliver lidt spændende at se hvad det er for nogle
sjovere man møder der! Så derfor: Hvis du kommer til AALUG d. 10 (og Claus
Glavin finder på noget spændende) kan jeg tage dem med, så du slipper for
portoen...

send mig en mail om hvilke CD'er du vil have.

Mvh Peter Bohn
pasbo@nospam.dk

PS.: Til AALUG. Var der noget med at i ikke kunne få de samme lokaler som
sidste år? Har i fundet nogle ny? Isåfald - hvor?