Re: [Forum] USB

From: Claus Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Sat Oct 07 2000 - 21:45:50 CEST

Da jeg opgraderede til prekompileret kerne 2.2.16 til Mandrake Linux 7.1,
mountede den USB file system. under opstarten. Nu skriver vi 2.2.18, så måske
er USB gennemført der. I hvert fald har jeg læst, at USB egentlig er udviklet
til 2.4 kernen, men teknologien er så tilbageført til 2.2 kernen. Har Logitech
ikke nogle råd?