[Forum] Hjælp til LINUX-installation

From: Paul Zachariasen <zachariasenpaul@hotmail.com>
Date: Wed Oct 04 2000 - 15:29:28 CEST

Hej: Alle !
Jeg har anskaffet ny 30 Gb harddisk til min SIEMENS Expert 450MHz PC.
På den først installerede 8 Gb H.D. har jeg haft Windows 98 SE - og
forskelligt skrammel installeret - Den har efterhånden fået så mange
køre/lukke ned-problemer (ikke mindre efter forsøg på at installere
LINUX 6.0 ) - at jeg ønsker den helt ny-formatteret.
Den var leveret med harddisken delt i 2 virtuelle drev a´4 Gb.
Hvad kan have været formålet med det ?
Nu vil jeg høre om der er gode råd til nyformattering af begge HD-er
og om rar sjæl måske endda kunne finde tid til at bistå praktisk osse.
Jeg venter spændt: Paul J. Zachariasen, Skovvangsvej 171 3. - 3
                     8200 Aarhus N - Telf. 86 16 84 85
Indtil videre osse 86 15 31 09