Re: [Forum] Desktop Switching

From: Paul Martin Bendixen <paulmb@worldonline.dk>
Date: Mon Oct 02 2000 - 21:31:27 CEST

> Hej Liste!
Hej Bo

> Hvor kan man finde en desktop switcher, som osse kan switche til
> Enlightenment?
> Jeg koerer p.t. KDE på en Red Hat 6.2, og der er jo en desktop switcher
> med, men den switcher kun mellem KDE, fvvm og Gnome.
> Jeg har puslet rundt paa ftp.xfree86.org, tucows.dk og et par andre
> steder, men det er lidt naal-og-hoestak-agtigt...
Jeg kører selv Enlightenment men jeg har sat det op i config filen /etc/X11/gdm/Sessions/default
her skriver du
#!/bin/bash

exec /usr/bin/enlighenment

husk at tage backup
når du har gjort det skal X genstartes og du vil starte op med
enlightenment.
Dett starter dog ikke enlightenment op sammen med fx. gnome

> Og saa lige Ugens Underlige: Opgradér din computer! Saet et langsommere
> CDROM-drev i! Det gjorde jeg, og det virkede! Nu kan jeg starte
> rpm-manageren op på ca. 4 sek., mod foer ca. ½ time.
hmmmmmm....

> Bo Miller
> miller@nospam.dk

Paul M. Bendixen