SV: [Forum] Desktop Switching

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@SCANDIHEALTH.COM>
Date: Thu Sep 28 2000 - 15:48:11 CEST

bruger du ikke gdm?
hvis du gør det, så kan du bare sætte gdm sådan at enlightenment og så er et
valgpunkt

Bjarke Johannesen
Scandinavian Healthcare Informatics A/S (http://www.scandihealth.com)
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@scandihealth.com
Work phone: +45 8745-7000 Or call direct on: +45 8745-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk