[Forum] Desktop Switching

From: Bo <miller@nospam.dk>
Date: Thu Sep 28 2000 - 15:46:59 CEST

Hej Liste!

Hvor kan man finde en desktop switcher, som osse kan switche til
Enlightenment?
Jeg koerer p.t. KDE på en Red Hat 6.2, og der er jo en desktop switcher
med, men den switcher kun mellem KDE, fvvm og Gnome.
Jeg har puslet rundt paa ftp.xfree86.org, tucows.dk og et par andre
steder, men det er lidt naal-og-hoestak-agtigt...

Og saa lige Ugens Underlige: Opgradér din computer! Saet et langsommere
CDROM-drev i! Det gjorde jeg, og det virkede! Nu kan jeg starte
rpm-manageren op på ca. 4 sek., mod foer ca. ½ time.

Bo Miller
miller@nospam.dk