[Forum] SV: [Forum] Re: [Forum] Lige to små spgs....

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@SCANDIHEALTH.COM>
Date: Thu Sep 28 2000 - 10:11:38 CEST

hej

X er fra 1984 i den version vi kender idag, og udviklet i 1979 udfra hvad
jeg ved! (eeh... jeg ved faktisk ikke om dette er rigtigt)

antialiasing er ikke et problem for X, men imlib som ikke understøtter det.
Antialias kan fåes hvis man kan finde ud af at installere imlib
2.0beta-et-eller-andet.

Jeg kender selv til problemet med NetScape, men hvis man installere en Xfont
servere bliver det lidt bedre, se aalug.dk under hw og drivere for en
installations vejledning om xfontserver.

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Scandinavian Healthcare Informatics A/S (http://www.scandihealth.com)
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@scandihealth.com
Work phone: +45 8745-7000 Or call direct on: +45 8745-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk