[Forum] Søger Linux Mandrake 7.1

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Tue Sep 12 2000 - 09:44:26 CEST

Er der nogen der har de to Linux Mandrake 7.1 cd'er?
Med de to cd'er mener jeg de to der kan downloades fra internettet, altså
selve distributionen og så cd'en med ekstra programmer.
Hvis nogen har dem kan de så brænde dem hurtigt, da jeg skal bruge dem
senest onsdag aften.

Hvis nogen har dem så sig lige til og send mig din adresse, så smutter jeg
lige forbi med to tomme cd'er og henter dem.

Mikkel