[Forum] Re: [Arrangement] En Kommentar

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Fri Sep 01 2000 - 07:54:05 CEST

On 31, aug, 2000 at 08:06:58 +0200, Svend Erik Venstrup - Nielsen wrote:
> Klip fra Politiken d 31 Aug 2000
>
> Microsoft
>
>  Det måske snart opsplittede softwarefirma har afvist at lave en version af
> officepakken til Linux platformen. Og det skal folkene fra Seattle have tak
> for. Så længe de ikke blander sig i Linux er der håb om, at dette styresystem
> forbliver stabilt mange år framover.

Ha! Ja, det er en god kommentar, det bliver spændende at se hvad det
kommer til at betyde når StarOffice bliver frit.

Reklame:
"Microsoft Office 10, now with support for the world leading OpenOffice
format."

Årh hva', jeg vil se det før jeg tror det! :-)

Godmorgen fra
                Morten

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk> || http://home1.stofanet.dk/liebach
Lleah about Kibo on alt.religion.kibology: