[Forum] Test bruger

From: Jon H. Nørrelykke <jhn@private.dk>
Date: Mon Aug 28 2000 - 23:54:51 CEST

Hej Linux-brugere

På vejne af WISEhouse leder jeg efter 5 Linux-brugere, der synes det kunne være
spændende at teste en ny form for backup løsning.

Det drejer sig om en backup løsning baseret på IBM Tivoli Storage Management.
TSM giver mulighed for at lave backup til en central server, som WISEhouse i dette
tilfælde administrerer. Backup (og restore) sker over en modem eller ISDN linje.

Produktet har egentlig eksisteret et stykke tid, men det nye i WISEhouse
service er, at private og mindre virksomheder også kan nyde godt af løsningen.
Med andre ord man behøver ikke længere anskaffe sig et tape-drev og indfører
faste backup rutiner, men kan installerer TSM og lade det håndterer backup
efter et fast skema.

Send mig en mail, hvis det har interesse, og så vil jeg informere nærmere.
Iøvrigt kan man ckecke WISEhouses hjemmeside: www.wisehouse.com

Venligst,

Jon

     Jon H. Nørrelykke