Re: [Forum] Opstart

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Tue Aug 22 2000 - 20:44:01 CEST

On 21, aug, 2000 at 09:45:53 +0200, Mikkel Mastrup Jensen wrote:
> Så snart jeg kom hjem startede jeg min computer, men den ville ikke starte
> helt op. Hverken MOSIX-kernen eller Linux-kernen. Når den startede de
> forskellige "parametre" og nåede til linien
> "Starting sendmail:" (eller sådan noget)
> så går den i stå. Hvad gør man ved det?

Jeg vil gætte på at sendmail kigger efter DNS på en eller anden måde.
Hvis den ikke finder noget timer den ud efter som regel 2 minutter.
Prøv at se om det tager 2 minutter inden den går videre, aller prøv at
være on-line under opstarten hvis det kan lade sig gøre.

Hvis jeg har ret i min formodning er der et eller andet der skal rettes
et eller andet sted, men jeg ved ikke hvor, jeg bruger ikke selv
sendmail ...

> Mikkel

Morten

--