[Forum] Mini-installfest

From: Keld Laursen <kl@connective.dk>
Date: Wed Aug 16 2000 - 00:06:35 CEST

Nogle DAPUG folk (Delphi And Paradox User Group) vil holde en
mini-installfest på Tirsdag i Ry. Det bliver i løbet af eftermiddagen, og
der vil blive serveret pizza og cola til deltagerne. Installfesten bliver
holdt som optakt til en DAPUG workshop om Kylix.

Jeg og en anden har meldt sig som frivillige til at hjælpe de øvrige
deltagere med installationerne, idet vi i det mindste har set en Linux køre
før.

Hvis jeg kan få DAPUG'erne overtalt til at have en mere erfaren AALUG gut
med til at hjælpe, er der så en, som vil/kan påtage sig den opgave?

Med venlig hilsen

Keld Laursen