Re: [Forum] Installation af Windows på Linux Box

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Thu Aug 10 2000 - 11:30:17 CEST

>Jeg ved ikke helt hvad du mener her; men minimum må vel være
>mountpoints til en partition for hver directory på roden
>(bin, boot, dev, etc, home, lib, mnt, proc, root, sbin, usr, var)
>så den kan blive meget lille; men det er da meningsløst.

Det jeg tænkte var at jeg kunne lave en Linux-installation og fravælge alle
pakkerne, så jeg havde en "/"-partition på ca. 1 MB. Det ville gøre at jeg
havde (næsten) hele harddisken til Windows, så jeg ikke behøvede at finde ud
af hvordan jeg kunne slette Linux. Problemet er så bare at Windows jo slet
ikke vil installere hvis der er Linux tilstede, så tanken er faktisk
ubrugelig. Jeg blev bare lidt nysgerrig ;-)

Mikkel