[Forum] FixFreq monitorer med mere

From: Martin Filtenborg <martin.filtenborg@image.dk>
Date: Wed Aug 09 2000 - 22:01:53 CEST

Og hvor har jeg så fundet spændende brugt grej?

Jeg har fundet adskillige gode stumper hos Averhoff elektronik-skrotning på
Borumvej 51 i Mundelstrup.

De modtager gammelt grej fra firmaer rundt omkring i landet, splitter det
hele ad i plast, metaller og så videre og gør derved miljøet en tjeneste.
Imidlertid er der så mange gode ting at finde, at det er hjerteskærende at
se det gå til grunde:
Listen over de mange forskellige elektroniske produkter er nærmest
uendelig.

Et par ting skal man dog huske på:
1) Der gives absolut ingen garanti for nogetsomhelst - ikke engang for at
grejet fungerer.
2) Nul returret.
3) Det er ikke alting, de vil sælge! Ofte forlanger kunderne at varerne
bliver destrueret, og det skal de jo så selvfølgelig gøre.

Kort fortalt er det fuld tilfredshed eller pengene er spildt! Men hvis man
har den *mindste* interesse i brugt grej, bør man jævnligt kigge forbi, og
se hvad der er på menuen i dag.

Hils gerne fra Martin Filtenborg, så ved de hvordan I har fundet derud.

--
----------->>  Stop software piracy --- use free software!  <<-----------