[Forum] Re: [Forum] Installation af Windows på Linux Box

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Tue Aug 08 2000 - 18:43:12 CEST

On 8, aug, 2000 at 05:06:32 +0200, Mikkel Mastrup Jensen wrote:
> Jeg har lige fået ny computer hvorpå jeg har haft RedHat 6.2 i ca. 2 uger.
> Så skulle jeg til at installere Win98 2. edition. Jeg puttede cd-romen i og
> fik den til at starte installationen. Jeg kunne nu vælge 2 ting:
> 1) Ordne mine partitioner og sådan.
> 2) Kan jeg ikke lige huske.
>
> Jeg valgte nummer 1 og så gik den i stå. Så blev jeg nødt til at genstarte.
>
> Jeg prøvede det samme igen, men denne gang kom der 2 nye valgmuligheder:
> 1 ( det skal lige siges at jeg i forvejen har installeret RedHat Linux 6.2
> [...]

OK!
Det lyder rigtig sjovt, Windows er jo som bekendt ret hjerneskadet...

1: Jeg synes du skulle prøve at boote med en linux cdrom af en eller
   anden art, starte installationen og så når du kommer til ``fdisk''
   fjerner du alle ext2fs partitioner og skriver det til disken.

2: Genstart og check med Linux-CD'en at det nu også virkede!

3: Prøv at installere Windows igen.

Hvis ikke det virker må du komme frygteligt igen!

Mvh.
        Morten

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk> ; http://home1.stofanet.dk/liebach
"Our scientific power has outrun our spiritual power. We have guided