[Forum] Installation af Windows på Linux Box

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Tue Aug 08 2000 - 17:07:04 CEST

Jeg har lige fået ny computer hvorpå jeg har haft RedHat 6.2 i ca. 2 uger.
Så skulle jeg til at installere Win98 2. edition. Jeg puttede cd-romen i og
fik den til at starte installationen. Jeg kunne nu vælge 2 ting:
1) Ordne mine partitioner og sådan.
2) Kan jeg ikke lige huske.

Jeg valgte nummer 1 og så gik den i stå. Så blev jeg nødt til at genstarte.

Jeg prøvede det samme igen, men denne gang kom der 2 nye valgmuligheder:
1 ( det skal lige siges at jeg i forvejen har installeret RedHat Linux 6.2
på maskinen)) Der er fundet OS/2 på min computer og Windows vil slette det.
2) Afslut installationen.

Det undrede mig lidt for computeren har aldrig været i nærheden af OS/2. Men
lige meget hvad jeg vælger af de to så går den i stå.

Så prøvede jeg at genstarte igen, men denne gang var der de samme
valgmuligheder som sidst, og der skete det samme som sidst.

Så lavede jeg en boot-diskette fra en anden Win98 computer og satte den ind.
Derefter startede jeg FDISK, som venligt kunne fortælle mig at min harddisk
var FULDSTÆNDIG tom. (Her undrede jeg mig lidt igen, for Linux kører
glimrende)

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg vil gerne slette alt Linux og så
installere Windows (for derefter at installere Linux igen), men det kan jeg
åbenbart ikke.

Hjælp HJÆLP

Mikkel

PS: Win98 (1. udgave) kan slet ikke finde harddisken.