Re: [Forum] søger: Driver til laserprinter Canon LBP-660

From: Jesper R. Meyer <jrm@ceres.aalug.dk>
Date: Sat Aug 05 2000 - 21:57:19 CEST

>>>>> "Jakob" == Jakob Sørensen <jakob_s@mail1.stofanet.dk> writes:

Jakob> Hvor finder jeg en linux-driver til en canon laserprinter
Jakob> LBP-660

Du skal ikke regen med at finde en driver til den printer, det er en
win only. Jeg har selv en LBP-460 som jeg har opgivet. Printeren
indeholder ikke hardware til at fungere selvstændigt - den er dybt
afhængig af Windows 9x!

En mulighed er at plage Canon om at frigi' noget info om hvordan man
kommunikerer med printeren og skrive et program/driver selv eller be'
Canon om at lave en løsning til Linux.

/jrm