SV: [Forum] Re: FixFreq monitorer

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Wed Aug 02 2000 - 13:39:15 CEST

hos skrot handlere af elektronik, genbrugs forretninger af gamme computer
hw....
hvis du vil købe dem fra ny, er det vist billigere at købe en ny bil... ;)

Bjarke Johannesen
Scandinavian Healthcare Informatics A/S (http://www.scandihealth.com)
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@scandihealth.com
Work phone: +45 8745-7000 Or call direct on: +45 8745-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk