[Forum] Apache og SuExec

From: <proguy@tpp.dhs.org>
Date: Mon Jul 31 2000 - 20:33:18 CEST

Hejsa Derude!

Jeg sidder og har et lille problem med apaches suexec; jeg kører flere
virtualhosts på min server, og bruger suexec til at køre scripts under
brugernes id. Mit problem er nu, at jeg gerne vil give alle virtualhosts et
fælles bibliotek (gennem ScriptAlias), hvor der ligger nogle fælles scripts.
Desværre så går kaldene til disse fælles scripts også gennem suexec, som
selvfølgelig smider en fejlmeddelelse tilbage, da filerne jo ikke kan have
alle brugerne som ejere på een gang!
Er der nogen der har en smart ide, til hvad man kan gøre??

Mvh

--
Paul Fleischer (ProGuy)
System Administrator @ alpha.csite.com