[Forum] [Fwd: [BOG] IDE til Linux]

From: Svend Erik Venstrup - Nielsen <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Jul 31 2000 - 07:34:10 CEST

Hvis nogen er intereseret i pascal til Linux

Hilsen (-;>/

attached mail follows:

Hej Hans mf.

Jeg var lige ude og lave noget opsøgende research omkring Pascal, og i den
forbindelse støtte jeg på følgende grafiske ide til Linux. Den understøtter
C/C++ og Pascal med highligtsfremhævning, og så vidt jeg kunne se fra screen
shots vil nye brugere af tidligere dosudgaver af Turbo/Borland Pascal,
Turbo/Borland C/C++ straks føle sig hjemme her - er de ikke den typiske
målgruppe for programmeringsbogen??. Jeg har downloadet den, og vil lige
rode lidt med den. Linket kommer her:
http://www.tu-chemnitz.de/~sho/rho/rhide.html

--
Med venlig hilsen/Sincerely