Re: [Forum] 5 spørgsmål Besvarer 1

From: Svend Erik Venstrup - Nielsen <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Jul 31 2000 - 07:30:41 CEST

Mikkel Mastrup Jensen wrote:

> En HP 7100e brænder, er en ekstern brænder som sluttes til via
> parallelporten. Hvis der ikke skal driver til hvordan finder jeg så bræderen
> i Linux. (altså dens mappe)

et godt forsøg

/dev/lp0 -> parallelport 1
/dev/lp1 -> parallelport 2

Jeg bruger kun scsi til mine diske og brænder m.v.

der for er jeg ikke nogen ørn til IDE + externe enheder gennem
parallelport el. serielport, men jeg tror at vejen går gennem. at emulere scsi,

Jesper ved en masse om det, men han flytter jo p.t.

Fik du fat i "XCDROAST" ??

Hvordan går det med ALCW hos dig?
Jeg er ved at klargøre et par ting til behagelig gennemlæsning.
Jeg skriver langsomt, når jeg ind i mellem skal være syg..

Hilsen (-;>/