Re: [Forum] PHP4 og Apache

From: Jesper R. Meyer <jrm@aalug.dk>
Date: Wed Jul 19 2000 - 22:30:35 CEST

>>>>> "proguy" == proguy <proguy@tpp.dhs.org> writes:

proguy> Tjae... den når ikke engang til at logge noget som helst, og
proguy> den seg. faulter bare... jeg har ikke kunnet finde noget som
proguy> helst at diagnostisere fejlen på...

Loader du mange extensions til php? Jeg havde problemer på AaLUG's
server når jeg prøvede at loade readline.so. Uden den var der ingen
problemer.

Har du noget i php.ini?

/jrm

--
           Frankly, I personally doubt that Windows would have
           ever had caught on without the training program known