[Forum] S3 based graphics adapters & FixFreq monitorer

From: Martin Filtenborg <martin.filtenborg@image.dk>
Date: Sat Jul 08 2000 - 00:29:55 CEST

Nu vi er ved emnet grafikkort; Jeg har på et tidspunkt erhvervet mig en 20"
IBM 6019i skærm, men det er jo en fast-frekvens-model, så jeg har afsøgt
markedet for egnede løsninger. Een løsning er at købe et kattedyrt (hvorfor
ska' det altid gå ud over hundene?) grafikkort specielt beregnet til at
drive sådan en sag. En anden mulighed må være at tvinge et almindeligt
grafikkort til at holde sig til een frekvens alene. Jeg har læst flere
steder på nettet at det sku' ku' la' sig gøre, f.eks. på
http://www.repairfaq.org/sam/ffmon.htm#ffmtbm. Er der mon nogen blandt den
ærede mailinglistes læsere som enten ejer f.eks. et Mirage FixFreq-kort de
vil sælge, kender et sted (helst i dette land) hvor man forhandler sådanne
kort eller véd hvordan man tweaker et S3-grafikkort, så det kan vise både
tekst og grafik på en FF-monitor?

Martin Filtenborg

--
----------->>  Stop software piracy --- use free software!  <<-----------