[Forum] SV: [Forum] Ny harddisk under linux (Rødhætte)

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Wed Jul 05 2000 - 13:58:44 CEST

fdisk kan også partitionere, MEN brug den ikke til fat, vfat eller
ligende... fordi det skal nok gå galt.
M$-fdisk skal kunne klare at lave normale dos partitioner, på en hd hvor der
kun er M$-partitioner

Bjarke Johannesen
Scandinavian Healthcare Informatics A/S (http://www.scandihealth.com)
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@scandihealth.com
Work phone: +45 8745-7000 Or call direct on: +45 8745-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk