[Forum] mosix møde den 4/7(idag) kl. 19.00

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Tue Jul 04 2000 - 15:17:14 CEST

hej

her er en endelig forklaring:

Mosix møde foregår kl. 19.00 på Tjalfesvej 5, 8230 Åbyhøj (dvs. vi mødes her
og andre så til mødelokalet). Hvis du skulle have problemer med at finde
det, kan du til nøds ringe til 8675-2917

Hvad angår busser, så ligger tjalfesvej mellem viborgvej og silkeborg vej.
Det ligger lige bag Århus statsgymnasium (dette har jeg fundet på krak.dk,
fralægger mig et hvert ansvar for on det nu også er rigtigt). Ellers se
kraks.dk og find den rette bus.

Dagsorden:

1. over blik om hvad er MOSIX (dog ikke noget teknisk)
2. faciliteter, og dato for hvornår vi har dem
3. Medhjælpere og arrangører til dette arrangement
4. Forslag til hvad mål er med dette projekt (som allerede diskuteret på
arrangement listen)
5. evt sponsor
6. planlagt er intro MOSIX møde før selve install festen.
7. evt.

Dagsorden er ikke noget fast, men indtilvidre.

Beklager meget at det først kommer ud ny, men jeg fandt først nu sven eriks
brev.. :(

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Scandinavian Healthcare Informatics A/S (http://www.scandihealth.com)
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@scandihealth.com
Work phone: +45 8745-7000 Or call direct on: +45 8745-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk