[Forum] MOSIX

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Sat Jun 24 2000 - 01:25:37 CEST

Så skal vi snart have sat MOSIX-projektet i gang. Vi skal passe på at det
ikke ender som mine skoleopgaver.
Hvis jeg nu får en uge mere til en skoleopgave end jeg har regnet med, så
tænker jeg "Fedt, så kan jeg slappe af. Den skal jo ikke afleveres før i
næste uge." Det ender bare med at jeg aftenen før at den skal afleveres
sidder op til kl. 4 for at få den færdig; Sådan skal det helst ikke gå med
MOSIX-projektet.

Vi har fået datoen udsat så vi kunne nå at planlægge bedre. Så vi skal passe
på ikke at løbe tør for tid igen, så datoen skal udsættes en gang til. Hvis
vi skal have det hele på plads, samt informere alle Danmarks nørder (gennem
computerblade, aviser samt internet) om at det er i Århus det sner, når vi
starter MOSIX-projektet, så skal vi komme i gang. Det nytter ikke noget at
vi først fortæller folk hvad vi har gang i dagen før. Det er bedst at vi er
lidt for tidligt ude, end lidt for sent.

Mikkel