Re: SV: [Forum] Moede i aften?

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Tue Jun 20 2000 - 15:23:02 CEST

On Tue, Jun 20, 2000 at 03:25:43PM +0200, Claus Glavind wrote:
> Hejsa
>
> Der er en meddelelse på forsiden der fortæller at vi holder sommerferie -
> hvilket jo er meget rimeligt i denne varme :-)

Ups, den havde jeg behændigt overset ;-)

> Knud kom fejlagtigt til at sige at vi havde møde i aften, fandt dog sendre
> ud at af portneren ikke var helt enig med ham.
>
> Tag ud og drik et par kolde øl, det er da lidt sjovere end sidde indenfor og
> svede

Vel vil jeg ej! (drikke kolde øl, altså), jeg vil tage UD og LØBE en
tur og svede helt vildt, og så ligge og ralle resten af dagen.

God sommerferie allesammen.

                Morten

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk> ; http://home1.stofanet.dk/liebach
"Our scientific power has outrun our spiritual power. We have guided