Re: [Forum] pam.d

From: Jesper R. Meyer <jrm@stofanet.dk>
Date: Wed Jun 14 2000 - 18:36:17 CEST

"Thomas G. Kristensen" <thomas.gk@get2net.dk> writes:

> Hvad var det lide der skulle ændres i /etc/pam.d/kppp for at få kppp
> til at virke? (har lige installeret det hele igen, skodharddisk...)

Først lige en lille disclaimer; jeg bruger ikke kppp så jeg aner ikke
om nedenstående virker, men det er blevet postet på en af SSLUGs
lister.

/etc/pam.d/kppp

#%PAM-1.0
auth sufficient /lib/security/pam_permit.so
session optional /lib/security/pam_xauth.so
account required /lib/security/pam_permit.so

Btw. Kan du ikke få Outlook Express til at holde linielængden på
ca. 72 tegn?

/jrm

--
 When you're in love, you're at the mercy of a stranger.