Re: [Forum] debian cd

From: <proguy@tpp.dhs.org>
Date: Tue Jun 06 2000 - 14:12:11 CEST

On Mon, Jun 05, 2000 at 09:58:47PM +0200, Anders M wrote:

> Ok thanx!

Ooops... jeg ser at jeg kun har coveret til min Debian cd hjemme... selve cd
sidder i cd-drevet på en server jeg lige har sat op, og som jeg ikke kommer
i nærheden af før tidligsts næste uge. Så jeg kan desværre kun tage en kopi
af Red Hat 6.2 med, sorry!

PS. Jeg kan godt sende en kopi Debian når jeg engang er i bessidelse af den
igen

--
Paul Fleischer (ProGuy)
E-MAIL: proguy@tpp.dhs.org