Re: [Forum] Debian

From: <proguy@tpp.dhs.org>
Date: Tue Jun 06 2000 - 14:09:17 CEST

On Tue, Jun 06, 2000 at 01:40:17PM +0200, proguy@bespin.dhs.org wrote:
> Jeg kan godt tage en Debian Slink cd med. Men det er altså kun een cd (uden
> kildekode), men hvis du er interreseret kan jeg godt tage en kopi med?

Ouch... det ser ud somom jeg har været lidt for hurtig, da jeg lige har
fundet ud af at jeg kun har coveret til min debian cd. Selveste cd'en ligger
i en server jeg lige har sat op, og den ser jeg ikke før sidst på ugen eller
engang næste uge...
Så jeg kan desværre ikke alligevel tage en kopi med, undskyld!!

--
Paul Fleischer (ProGuy)
E-MAIL: proguy@tpp.dhs.org