Re: [Forum] CDE?

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Mon Jun 05 2000 - 10:43:20 CEST

On Mon, Jun 05, 2000 at 02:41:59AM +0200, Henrik Brix Andersen wrote:
> [...]
> Hmm...nu har jeg så lige brugt ca. en halv dag på at downloade Helix-GNOME
> 1.2...
> ...den installerer...og restarter X....sødt. Meget sødt. Det virker endda også.
> Men hva' fa'en er den nu af?! Da jeg så vil lave en backup af de ca. 150MB
> (downloaded over K56!) helix-rpm-pakker, så har intalleren fjernet
> /tmp/helix-install ?! Sødt...det vil altså sige, at næste maskine, jeg ønsker at
> installere helix-gnome på, også skal downe ~150MB?
> *suk*
> Nogen mennesker tror, at alle folk er priviligeret med xDSL eller lign...

Lav en bugreport på det! De lytter gerne er jeg sikker på. Jeg har selv
StofaNetog har aldrig prøvet at ha' andet internet, så jeg aner ikke engang
hvor priviligeret jeg i virkeligheden er!

> Lige et godt råd: Download alle pakkerne manuelt...kør installeren...fortæl den
> at pakkerne ligger lokalt...og lav så lige en backup af dem...ik'? :)
> Ellers ser GNOME 1.2 meget lovende ud.

> Joeh...men...umm...til hjemmebrug for en fattig ny-udlært? Nej, vel?

Jah, men det er da billigere end 5000$ ;-)

Mvh.
        Morten (har-stor-sympati-for-alle-der-ikke-er-på-StofaNet) Liebach

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk> ; http://home1.stofanet.dk/liebach
"Our scientific power has outrun our spiritual power. We have guided