Re: [Forum] CDE?

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Sat Jun 03 2000 - 21:47:31 CEST

On Sat, Jun 03, 2000 at 09:11:33PM +0200, Henrik Brix Andersen wrote:
> "Jesper R. Meyer" wrote:
> [snip]

> Ligner, ja...men det lader desværre en del tilbage at ønske, efter min mening.
> Hmmm...bliver jeg virkeligt nødt til at holde fast i GNOME?

Uh, er det så slemt?!
GNOME 1.2 er mægtig synes jeg, jeg mangler bare en _god_ grafisk e-mail
ting...

Ellers er der Linuxbutiken i sverige, de sælger Metrolink Motif Complete
til 1441 skr., og Maximum CDE DESKTOP Executive Edition til 1999 skr.
links:
http://www.linuxbutiken.com/index.php3?ARTNR=46-1506
http://www.linuxbutiken.com/index.php3?ARTNR=46-1202

Morten

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk> ; http://home1.stofanet.dk/liebach
"Our scientific power has outrun our spiritual power. We have guided