Re: Sv: [Forum] Geninstallation af MBR for fjernelse af LILO

From: <kent_s@image.dk>
Date: Tue May 30 2000 - 12:41:02 CEST

Hej Leif.

Hvis du på en computer der fungerer isætter en diskette og i en dosprompt
skriver sys c: a: og derefter indsætter selvsamme diskette i din ikke funktionsdygtige
computer og skriver sys a: c: vil du kunne få systemet til at virke igen.
Det har nogle gange været nødvendigt for mig at gøre det for at reetablere
den oprindelige windows-boot-funktion.

Du er velkommen til at skrive tilbage, om det virker.

Mvh. Kent Skovgaard.