SV: [Forum] Euro-tegn

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Tue May 30 2000 - 10:01:19 CEST

hej

who cares about emacs??? ;)

Jeg har personligt prøvet at få euro tegnet og andre special tegn til at
virke i x-windows, dog uden held. Men der må da være nogen som har rodet
lidt rundt med font setup for xwin, fordi i console mode(text mode) virker
det fint, dog vises euro tegnet bare som et e.

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk