Re: [Forum] Erfaringer med VMWare ?

From: Michael Nyvang <mn@nyvang.com>
Date: Sat May 27 2000 - 19:16:51 CEST

Hej,

Og tak for tippene.

Jeg har en kopi af StormLinux. Endnu en kommerciel Linux distro,
der følger en demo af VMWare med, den vil jeg prøve.

Iøvrigt ser det ud til StormLinux er baseret på GNU/Debian.

Hvis jeg ellers kan komme til mødet den 6 Juni, har jeg
nu i forbindelse med forberedelserne til et foredrag om
linux, købt OpenLinux 2.4 (client og server udgave) og
StormLinux.

Såvidt jeg kan se er der ikke noget i vejen for at kopiere
disse, sålænge man kun kopierer den frie del. (dvs. ikke
manualer og kommercielle applikationer).

Tilgengæld kunne jeg godt tænke mig en Mandrake CD.

(jeg har iøvrigt også SUSE 6.4 er det vist, som eksempel
på køb fra linuxcentral).

Så måske kunne vi udveksle CD'er til mødet ?

Herlige hilsner,
Michael Nyvang

--
n a u n - http://www.naun.dk/ - Neat And Useful Network