Re: [Forum] Erfaringer med VMWare ?

From: Jorgen Frojk Kjaersgaard <jfk@informaticon.dk>
Date: Fri May 26 2000 - 09:33:23 CEST

Michael Nyvang wrote:

> Hej,
>
> Jeg overvejer at anskaffe VMWare, så jeg kan teste
> forskellige ting på WinNT etc., men som hovedsag
> blive i Linux, og arbejde der.
>
> Er der nogle der har prøvet den ?

Jeg bruger VMWare meget til at køre FreeBSD og Win98 under Linux. Jeg
har uden held forsøgt at installere Windows NT. Jeg får konsekvent "blue
screen of death", når NT startes op. Det skulle dog kunne lade sig gøre,
problemet ligger sandsynligvis i den NT version (Small Business Server),
jeg har forsøgt med.

VMWare fungere rigtig godt med Win 98 og BSD.

/jfk

--
Jørgen Frøjk Kjærsgaard, Systemkonsulent (Systems Consultant)
Informaticon ApS * Nørrevænget 143 * 8310 Tranbjerg J * www.informaticon.dk