[Forum] GUI programmering

From: Anders Odgaard <anders@biomeklab.aau.dk>
Date: Thu May 25 2000 - 23:10:50 CEST

Hvad er det bedste valg til udvikling af GUI applikationer, som skal
fungere både på Linux og M$ boxe? Jeg tænker ikke på
netværksapplikationer.

Perl/Tk fungerer fint, og programmer kan uden at ændre et komma afvikles
fejlfrit både på min Linux-box og på min Win98 PC. Men ...
1) Perl/Tk kan så vidt jeg ved ikke compileres
2) Jeg kan altså bedre lide C-programmering (findes der gode værktøjer,
som kan anvendes i begge miljøer?)

Gode råd, kommentarer forslag udbedes.

mvh Anders Odgaard

PS: Jeg så i går et Linux-blad i en butik til en salgspris på DKK 125.
Den påstemplede engelske pris var GBP 4.50. Kioskejere må virkeligt anse
Linux-folket for at være fanatikere!!!