Re: [Forum] MS Exchange alternativer

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Sun May 21 2000 - 13:21:57 CEST

On Sun, May 21, 2000 at 12:34:45PM +0200, Jon H. Nørrelykke wrote:
> Hej,
>
> Lad os antage at man skulle være lidt træt af MS produkter og priser,

Det må være din spøg ;-)

Jeg tror at du kan finde noget i den stil på
http://www.helixcode.com/apps/evolution.php3 .

Det er Miguel de Icaza's firma (manden der tog initiativ til GNOME),
og det ser jo pænt ud, men jeg ved ikke hvor stabil Evolution er.

Resten af systemet er OK, de tilbyder et download af en frisk gnome
alt inklusive (desværre ikke til Debian :-(), og der er godt 100MB...

Jeg har prøvet det lidt på RedHat, og det er det nemmeste jeg har prøvet
at opgradere nogensinde, følg instruktionerne :-), og jeg vil tro det
er lige så nemt at hente Evolution.

Jeg synes at Helix's GNOME er noget hurtigere og mere responsiv end
RedHat's, og er bedre på det pkt. end KDE.

Blot mine 2/100 Euro

        Morten

--
UNIX, reach out and grep someone!